گروه اطلس ماشین

محصولات

محصولات صنعتی اطلس ماشین را مشاهده فرمایید.

اخبار و رویدادها

مشاهده آخرین اخبار و رویدادهای اطلس ماشین

درباره شرکت طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی اطلس ماشین

شرکت اطلس ماشین در سال 1392 توسعه محصولات را با تحقیق و توسعه برای ساخت دستگاه اره سنگبری با راهنمای هیدرواستاتیک آغاز و اولین دستگاه اره سنگبری با این مکانیزم را در ایران طراحی و تولید نمود.

هم اکنون ” شرکت اطلس ماشین ” با ارائه سبدی از محصولات باکیفیت و رقابتی، جایگاه مناسب و سهم رو به افزایشی در بازار این صنعت کسب نموده است و توانسته کیفیت نوینی از دستگاه ها و خدمات را در سرتاسر ایرانِ عزیز عرضه نماید.

” شرکت اطلس ماشین ” با استعانت از خداوند متعال کار خود را از سال 1370 تحت عنوان ” گروه صنعتی حقیقت نو ” و با هدف ساخت، توسعه و بهینه سازی دستگاه های فرآوری سنگ آغاز کرد .

تعهد، تضمین خدمات، استفاده از تجربه متخصصین این صنعت ،کیفیت بالای ساخت و دقت در نصب و ارائه خدمات پس از فروش مناسب و به موقع ، این شرکت را طی سال های متوالی به یکی از سازندگان مطرح دستگاه های صنعت سنگ تبدیل نمود.

نیاز صنعت فراوری سنگ به ماشین الات پیشرفته و به روز دنیا  برای تولید محصولات با کیفیت و صادراتی، این شرکت را بر آن داشت تا با ارتقاء روزافزون سطح علمی و با تلاش در جهت بهینه سازی دستگاه ها و طراحی ماشین الات  مدرن، گامی بلند و استوار در جهت تجلی این اهداف بردارد.